sobota, 21 września 2013

Wczoraj oficjalnie ruszyła kampania Dotykam=Wygrywam, którą opisywałam w poprzedniej notce wraz z aplikacją konkursową, dostępną na stronie www.dotykamwygrywam.pl. Nie ma na co czekać! By wziąć udział w konkursie należy nakręcić filmik na temat samobadania piersi. Nie ma sztywnych treści, które powinny znaleźć się na nagraniu, więc interpretacja jest pozostawiona Wam drogie Czytelniczki :)

Do dzieła!


środa, 04 września 2013

O co chodzi?

Część z Was kojarzy pewnie pierwszą edycję kampanii organizowanej m.in. przez markę Panache oraz Fundację Rak'n'Roll. Akcja ma za zadanie przypomnieć kobietom jak ważne jest samobadanie piersi. W tym roku 20 września ruszy druga edycja kampanii, której ambasadorkami zostały Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka (duet MUSES).

Każdego roku 12 000 Polek choruje na raka piersi - połowa z nich umiera przez zbyt późne wykrycie zmian w piersi. Organizatorzy tegorocznej kampanii Panache, Fundacja Rak'n'Roll, Teatr Studio Buffo oraz MUSES Urbańska & Komornicka po raz kolejny chcą podkreślić wagę dobrze dobranej bielizny oraz regularnych badań piersi.

SmallCup z wielką chęcią przyłączył się do promowania tej akcji. Będąc w grupie zwiększonego ryzyka (przypadek raka piersi w rodzinie oraz stosowanie antykoncepcji hormonalnej) nie pozostaje mi nic innego jak popierać taką kampanie i stosować się do jej założeń.

Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache na terenie całej Polski, w teatrze Studio Buffo i butiku MUSES Urbańska & Komornicka dostępne będą zawieszki pod prysznic z instrukcjami jak wykonać prawidłowe samobadanie piersi, które będą zarazem "przypominaczami" o tej ważnej czynności ;)

Ponadto Panache postanowiło wesprzeć Fundację Rak'n'Roll. Fundację, której jedna akcja szczególnie zapadła mi w pamięci: http://www.youtube.com/watch?v=-aucNWWqbZE

Jak?

10% zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy Panache zostanie przekazane Fundacji Rak'n'Roll.

W tegorocznej kampanii biorą udział 4 modele. Żałuję, że nie pojawiła się żadna maskaradka, ale fanki Cleo i tradycyjnego Panache powinny znaleźć coś dla siebie ;)

Moją faworytką jest Marcie. Jej krój nawet bardziej pasuje mi w różu niż w standardowej czerwieni. Jest słodkim modelem, więc takie połączenie to dla mnie pełna harmonia. Nie jestem fanką balkonetek, ale dla Marcie zrobię wyjątek ;)

Zakres rozmiarów: 60-85 D-J

Cleo Marcie

Jeśli jednak wolicie Cleo w wersji usztywnianej pewnie bardziej zainteresuje Was Maddie. Kojarzy mi się z ciekawszą bazówką na jesienne wieczory.

Zakres rozmiarów: 60-85 D-H

Cleo Maddie

Dla zwolenniczek Superbra pierwszy model to Jasmine. Wzór na miseczkach nadaje biustonoszowi elegancki ton mimo świeżych kolorów.

Zakres rozmiarów: 65-85 D-K

Panache Jasmine

Zaś ostatnim modelem biorącym udział w kampanii jest Elsa. Krój kompletnie nie dla mnie i z żalem oglądam te piękne koronkowe wykończenia misek.

Zakres rozmiarów: 65-85 D-K

Panache Elsa

 

Jakby tego było mało 20 września na stronie www.dotykamwygrywam.pl pojawi się aplikacja konkursowa "DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ", gdzie każda chętna będzie mogła zamieścić swój krótki filmik z odpowiedzią na pytanie "Dlaczego warto się badać?". Autorki 3 najlepszych wypowiedzi zostaną zaproszone na uroczystą konferencję prasową do Teatru Studio Buffo, podczas której odbędzie się głosowanie na najlepszy film.

Nagroda za I miejsce to 10 kompletów bielizny 

Panache

:)

Co myślicie o tej akcji?
Który model najbardziej przypadł Wam do gustu?

i

Czy zamierzacie spróbować sił w konkursie?