Dzieje się!

niedziela, 06 kwietnia 2014

Ile razy przeglądając staniki ulubionych marek zadawałyście sobie pytanie "Czemu nie ma nigdzie mojego koloru?" albo "Czy to nie mogłoby mieć ładnych koronek zamiast tej falbanki?"... Może też widziałyście gdzieś biustonosz, który spędza Wam sen z powiek, bo wygląda bajecznie...
Ale tylko na wieszaku. Pewnie niejedna marzyła o swoim idealnym biustonoszu, którego oczywiście nigdzie nie ma. Marka Panache postanowiła ziścić jedno takie marzenie i zorganizowało konkurs ;) Ruszył 24 marca i jest skierowany do wszystkich, bez wyjątku! Warto pokazać swoją kreatywną stronę i wziąć udział w konkursie #styleabra, w którym nagrodą jest stanie się posiadaczem unikatowego, zaprojektowanego przez siebie biustonosza Panache – w wybranym przez siebie idealnym rozmiarze!

Aby wziąć udział w konkursie:

1. Pobierz z albumu zdjęć #styleabra, dostępnego na facebooku firmy So Chic!: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.712041608818475.1073741874.106226502733325&type=3 jeden z szablonów biustonoszy.

2. Polub profil Panache: https://www.facebook.com/pages/Panache-Lingerie/340477374129?fref=ts i profil So Chic!: https://www.facebook.com/sochic.panache

3. Zaprojektuj swój własny biustonosz! Użyj kolorów, materiałów, guzików, kokardek – jednym słowem wszystkiego, czego zechcesz! Im bardziej kreatywnie, tym lepiej.

4. Zrób zdjęcie swojemu projektowi i zamieść je na twitterze Panache: https://twitter.com/@lovepanache albo na stronie facebookowej Panache: https://www.facebook.com/pages/Panache-Lingerie/340477374129 Nie zapomnij otagować swojego zdjęcia hashtagiem z nazwą konkursu: #styleabra. Dzięki temu Twój projekt nie zostanie przeoczony.

5. Na adres: marketing@panache-lingerie.com wyślij wiadomość email, w której podasz swój rozmiar biustonosza, adres korespondencyjny, a także do której dołączysz zdjęcie swojego projektu biustonosza – dzięki temu marka Panache będzie posiadała dane kontaktowe do laureata, z którym skontaktuje się w dniu ogłoszenia wyników.

6. Po ogłoszeniu wyników, Panache przystąpi do wyprodukowania biustonosza według zwycięskiego projektu. Konkurs trwa do dnia 25 kwietnia 2014 roku.

*W konkursie można zgłosić tylko jeden projekt. Regulamin konkursu dostępny na stronie facebookowej marki Panache: http://tiny.pl/q48h1

Oto dostępne szablony :)

Macie już pomysły? ;)

czwartek, 07 listopada 2013

Trochę późno, ale nie mogłam tego pominąć ;) 25 października miałam przyjemność gościć na uroczystym finale drugiej edycji kampanii Dotykam=Wygrywam w warszawskim Teatrze Studio Buffo. Już na wejściu rzucały się w oczy koszulki z logo kampanii, które założyły przedstawicielki i brafitterki Panache.

Na wejściu, zarówno przed jak i po konferencji na gości czekał bardzo dopasowany do okazji poczęstunek ;) Niestety nie dane było mi go skosztować, ale moja osoba towarzysząca zachwalała każdy kęs. Dla mnie zdobnictwo było najważniejsze.

 

Podczas konferencji organizatorzy kampanii starali się wytłumaczyć wagę dobrze dopasowanego biustonosza oraz samobadania piersi. Każdy przedstawił swoją perspektywę.

Towarzystwo różne - cel był jeden. 

Izabela Sakutova – przedstawiciel Panache, Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka – duet modowy MUSES, Marta Samborska – członek zarządu Fundacji Rak’n’Roll,
Agata 
Brodzka-Kostrzewska – Manager Teatru Studio Buffo oraz Lee Newsome – Export Manager Panache

Wyświetlono także filmiki finałowe i widownia mogła zadecydować, który wypadł najlepiej. Między pierwszym a drugim miejscem była naprawdę niewielka różnica głosów.

Po konferencji można było dobrać sobie rozmiar i model biustonosza z pomocą brafitterek Panache...

... oraz posłuchać Małgorzaty Rejent z Centrum Onkologii w Warszawie na temat tego jak poprawnie wykonywać samobadanie piersi.

Na finale kampanii pojawiły się również polskie celebrytki, choć zastanawia mnie ile z nich ma dobrze dobrane biustonosze ;) Zarówno założenia kampanii jak i dodatkowe atrakcje udało się zrealizować w przyjemnej atmosferze. "Walczymy o to, aby wylansować modę wśród Polek na samobadanie piersi" – powiedziała podczas konferencji Izabela Sakutova, pomysłodawca akcji i przedstawiciel Panache. Cóż, myślę, że taka kampania może tylko z roku na rok zyskiwać na popularności i szerzyć odpowiednie przyzwyczajenia wśród Polek.

Monika Kołodyńska i Izabela Sakutova

Jeśli któraś z Was nie widziała jeszcze finałowych filmików "DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ", które miały być odpowiedzią na pytanie "Dlaczego warto się badać?" zachęcam do obejrzenia: www.sochic.pl/output/FilmyDW.zip

 

sobota, 21 września 2013

Wczoraj oficjalnie ruszyła kampania Dotykam=Wygrywam, którą opisywałam w poprzedniej notce wraz z aplikacją konkursową, dostępną na stronie www.dotykamwygrywam.pl. Nie ma na co czekać! By wziąć udział w konkursie należy nakręcić filmik na temat samobadania piersi. Nie ma sztywnych treści, które powinny znaleźć się na nagraniu, więc interpretacja jest pozostawiona Wam drogie Czytelniczki :)

Do dzieła!


środa, 04 września 2013

O co chodzi?

Część z Was kojarzy pewnie pierwszą edycję kampanii organizowanej m.in. przez markę Panache oraz Fundację Rak'n'Roll. Akcja ma za zadanie przypomnieć kobietom jak ważne jest samobadanie piersi. W tym roku 20 września ruszy druga edycja kampanii, której ambasadorkami zostały Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka (duet MUSES).

Każdego roku 12 000 Polek choruje na raka piersi - połowa z nich umiera przez zbyt późne wykrycie zmian w piersi. Organizatorzy tegorocznej kampanii Panache, Fundacja Rak'n'Roll, Teatr Studio Buffo oraz MUSES Urbańska & Komornicka po raz kolejny chcą podkreślić wagę dobrze dobranej bielizny oraz regularnych badań piersi.

SmallCup z wielką chęcią przyłączył się do promowania tej akcji. Będąc w grupie zwiększonego ryzyka (przypadek raka piersi w rodzinie oraz stosowanie antykoncepcji hormonalnej) nie pozostaje mi nic innego jak popierać taką kampanie i stosować się do jej założeń.

Dodatkowo w sklepach z bielizną Panache na terenie całej Polski, w teatrze Studio Buffo i butiku MUSES Urbańska & Komornicka dostępne będą zawieszki pod prysznic z instrukcjami jak wykonać prawidłowe samobadanie piersi, które będą zarazem "przypominaczami" o tej ważnej czynności ;)

Ponadto Panache postanowiło wesprzeć Fundację Rak'n'Roll. Fundację, której jedna akcja szczególnie zapadła mi w pamięci: http://www.youtube.com/watch?v=-aucNWWqbZE

Jak?

10% zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy Panache zostanie przekazane Fundacji Rak'n'Roll.

W tegorocznej kampanii biorą udział 4 modele. Żałuję, że nie pojawiła się żadna maskaradka, ale fanki Cleo i tradycyjnego Panache powinny znaleźć coś dla siebie ;)

Moją faworytką jest Marcie. Jej krój nawet bardziej pasuje mi w różu niż w standardowej czerwieni. Jest słodkim modelem, więc takie połączenie to dla mnie pełna harmonia. Nie jestem fanką balkonetek, ale dla Marcie zrobię wyjątek ;)

Zakres rozmiarów: 60-85 D-J

Cleo Marcie

Jeśli jednak wolicie Cleo w wersji usztywnianej pewnie bardziej zainteresuje Was Maddie. Kojarzy mi się z ciekawszą bazówką na jesienne wieczory.

Zakres rozmiarów: 60-85 D-H

Cleo Maddie

Dla zwolenniczek Superbra pierwszy model to Jasmine. Wzór na miseczkach nadaje biustonoszowi elegancki ton mimo świeżych kolorów.

Zakres rozmiarów: 65-85 D-K

Panache Jasmine

Zaś ostatnim modelem biorącym udział w kampanii jest Elsa. Krój kompletnie nie dla mnie i z żalem oglądam te piękne koronkowe wykończenia misek.

Zakres rozmiarów: 65-85 D-K

Panache Elsa

 

Jakby tego było mało 20 września na stronie www.dotykamwygrywam.pl pojawi się aplikacja konkursowa "DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ", gdzie każda chętna będzie mogła zamieścić swój krótki filmik z odpowiedzią na pytanie "Dlaczego warto się badać?". Autorki 3 najlepszych wypowiedzi zostaną zaproszone na uroczystą konferencję prasową do Teatru Studio Buffo, podczas której odbędzie się głosowanie na najlepszy film.

Nagroda za I miejsce to 10 kompletów bielizny 

Panache

:)

Co myślicie o tej akcji?
Który model najbardziej przypadł Wam do gustu?

i

Czy zamierzacie spróbować sił w konkursie? 

niedziela, 19 maja 2013

Pogoda ostatnimi dniami dopisuje, coraz częściej na ulicy można spotkać skąpo ubrane kobiety oraz mężczyzn bez koszulek. Nie możemy narzekać na brak słońca, także panowie topless nikogo nie dziwią. Tu pojawia się pytanie: czy któraś z Was była kiedyś zazdrosna o "prawo" mężczyzn do chodzenia po ulicy bez górnej części ubioru? Uważałyście to za jawną dyskryminację?

Otóż mieszkanki Nowego Jorku najwyraźniej tak.

Policja w NY została ostatnio poinstruowana, że kobiety przechadzające się bez koszulek, staników i wszelkich zakrywaczy górnych partii ciała nie mogą być za to aresztowane, a gdy przyciągną uwagę tłumu, należy nakazać gapiom rozejście się.

Takie prawo wywalczyły sobie kobiety po aferze z 1992 roku, kiedy niejakie Mary Lou Schloss i Ramona Santorelli wygrały sprawę w sądzie, twierdząc, że aresztowanie ich z powodu odsłonięcia piersi publicznie jest dyskryminujące. W 2005 Jill Coccaro pozwała miasto na 29 tys. dolarów za areszt z tego samego powodu i wygrała po przytoczeniu wyniku z 1992 roku.

W 2007 roku zaś organizacja Go Topless (tu przytoczę jej opis: narodowa organizacja wspierająca równouprawnienie w bezkoszulkowych prawach) ustanowiła Go Topless Day. Dziesiątki kobiet urządza protesty topless w 30 miastach USA, krzycząc "Free your breast! Free your mind!" (Uwolnij swoje piersi! Uwolnij swój umysł). Żeby to uatrakcyjnić puszczana jest piosenka "Let 'em breathe" - "Pozwól im oddychać" do melodii Beatlesów.

W moim odczuciu bardziej przypomina to demonstrację dzieci-kwiatów i chociaż latem często chodzę w króciutkich szortach i bikini lub opasce na biust, mimo poparcia ze strony wielu mężczyzn wciąż wolałabym korzystać ze swojego "gorszego" prawa do zakrywania piersi :)

A jakie jest Wasze zdanie? Dobrze uargumentowana walka o równouprawnienie czy nadmiar wolnego czasu i ujednolicanie płci? 

źródło: http://www.policymic.com/articles/42359/topless-women-in-public-not-breaking-the-law-says-nypd

 
1 , 2 , 3 , 4 , 5